reklama

.trpezlivosti sa človek učí

prvý týžden po Alexovom narodení sme boli na pohotovosti trikrát. prvý raz, lebo zvracal. druhý raz, lebo sa nám zdala “čudnej” farby jeho stolica a tretí raz, lebo podľa nás spal príliš veľa. okrem toho, že nám lekárka na pohotovosti pohrozila, že ak nás tam ešte raz uvidí oxidovať kvôli nejakej farebnosti fekálií, alebo iným vážným klinickým príznakom, bude s nami zle-nedobre, po čase sme si sami pomaly zvykli na fakt, že máme doma novorodeniatko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
www.babicsdenisa.com/blog
www.babicsdenisa.com/blog 

byť rodičom sa človek učí každý deň. osobne som príliš často vinná tým, že sa cítim byť vinná. vina je asi najčastejší vedľajší účinok rodičovstva! jedna známa mi prezradila, že sa cíti byť vinná voči deťom každý jeden deň. ja na tom pracujem; pocit viny je totižto totálne neosožný a zbytočný a nemám na to ani čas ani energiu. robím čo môžem, a ako najlepšie viem. raz, keď sa rozhodnem pre niečo, či je to už nechať zamestnanie a venovať sa rodine full time dva-tri roky alebo či nechať Alexovi zapnutý televízor o 10 minút dlhšie než sme určili pravidlá, kým sa venujem sebe, stojím si za tým. a už sa snažím k argumentu nevracať sa. nikto nie je perfektný a nikto to odo mnňa ani neočakáva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nie som človek vybavený od prírody zvláštnou trpezlivosťou. (napríklad prezradím vám, že už ako dieťa som nerada pozerávala A je to! lebo som nemala na tých dvoch nešikovníkov dosť trpezlivosti!) takže milí bezdetní čitatelia, ak sa snažíte pracovať na sebe v tomto smere, deti sú rozhodne dôstojná výzva, to vám poviem! sú hlučné, neporiadne a veeeľmi náročné. síce sa mi stane, že stratím trpezlivosť, musím povedať, že objavujem na sebe, že som oveľa viac trpezlivá ako som si kedy bola myslela, že som schopná! rozhodne viac, ako som bola pred dvomi rokmi a keď táto stúpajúca tendencia bude takto naďalej pokračovať, tak zas situácia so mnou nie je až taká zlá a budem mať možnosť výkúpenia sa!

denisa babics

denisa babics

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*matka a blogerka @ www.babicsdenisa.com/blog*exhadzanarka s vasnou pre fotografiu a technologiu*sebaironicka blondinka so zmyslom pre styl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu