reklama

.som jediná, korá má plné zuby zlých správ?

dnes som vymenila pár slov s Valentínou, spoločníčkou z hodiny spinningu, medzi rečou mi povedala, že sa vrátila z Indie. spýtala som sa jej, ako bolo, mysliac si, že sa tam išla obzrieť. ja som v Indii nikdy nebola, ale viem od ľudí, ktorí tam boli, že Indiu bud miluješ, alebo ju zavrhneš. že je to veľmi silný zážitok na strávenie a pre mnohých ktorých poznám, liek proti depresii v tomto materiálnom svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
© www.babicsdenisa.com/blog
© www.babicsdenisa.com/blog 

povedala mi, že bola z-n-o-v-a navštívíť svoje adoptívne deti...nie, nie je to žiadna miestna pipka, ani bohatá dedička imitujúca Madonnu či Angelinu Jolie, ale úplne normálna očná lekárka. vydatá, s dvomi vlastnými deťmi. koplo do mňa … usmiala som sa na ňu, najradšej by som ju za tento skutok bola objala. aké šťastie počuť takéto správy, vedieť, že dobrí ľudia existujú, dokonca s nimi spinningujem.

ja už roky správy nepozerám a nečítam, nezaujíma ma to.

a hlavne nechcem, aby mi mediá formovali názory, ovplyvňovali moje pocity a nálady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

deti zabíjajú deti, rodičia zabíjajú deti a viceversa, tsunami, tornáda, kríza, recesia, násilie, vojny. mám uveriť, že takto náš svet funguje. význam slova správa je niečo, čo je výnimočné, niečo mimo normálu. ale nemýlime sa, keď pokladáme dobro za normálne, prirodzené a zlo za výnimočné? nemali by sa prehodnotiť tieto dva koncepty a dať rovnakú váhu aj dobru?

skeptici povedia, že zlé správy predávajú. nie som si istá, aspoň zo mňa veľký prínos nemajú a ja nie som žiaden unikát.

samozrejme, že zlé veci sa stávajú, a budú, ale nemali by média nájsť rovnováhu medzi zlými a dobrými novinami?

volajte ma bláznom, ale podľ mňa je vonku toľko dobrých vecí, ktoré sú hodné reportu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

keď počujem zlú, tragickú správu, napríklad o ozbrojenej lúpeži či skorumpovanom politikovi, tak si poviem bože tí ľudia sú blázni, ako sa k tomu mohli dostať? ... a ľahnem si spokojná do postele, s pokojným svedomím. veď ja som tá dobrá!

opačný efekt má na mňa nejaký inšpiratívny, dobrý, pozitívny príbeh. začnem sa pýtať sama seba, či robím dosť, či som dnes na niekoho zbytočne na pošte v rade nevyštekla, či som sa nemala autom zastaviť pri starej pani, ktorá vláčila domov nákup a spýtať sa jej, či ju môžem odviesť domov. som dosť dobrým človekom len za to, že nekradnem?

verím, že dobro priťahuje dobro. že dobré skutky sa dejú na dennodennom poriadku, a mali by sme si dať tú námahu, dať o tom vedieť, šíriť tú správu a hlavne, dať tomu patričnú dôležitosť, vážiť si to. cez facebook, cez twitter, instagram … už sa nemusíme spoľahnúť na klasické média, aby sme sa dozvedeli o tom, čo sa deje vo svete, môžeme vďaka technológii zviditeľniť jeden malý, na prvý dojem nezaujímavý skutok, svoj, nášho suseda, či iba náhodného chodcu. a nie, nie je to chvastanie. je to s-p-r-á-v-a.

denisa babics

denisa babics

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*matka a blogerka @ www.babicsdenisa.com/blog*exhadzanarka s vasnou pre fotografiu a technologiu*sebaironicka blondinka so zmyslom pre styl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu