reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
denisa babics

denisa babics

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*matka a blogerka @ www.babicsdenisa.com/blog*exhadzanarka s vasnou pre fotografiu a technologiu*sebaironicka blondinka so zmyslom pre styl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

.ako sa stať majsterkami

denisa babics

.ako sa stať majsterkami

Baaaabiiiics! postav sa, lebo ti rozkopem zadok! boli sme na sústrední pred sezónou v Rájec-Jestřebí v Českej Republike. ubytovanie sme mali v jednej voľnej školskej hale, spali sme v spacákoch na zemi jedna vedľa druhej a budil nás náš tréner Miši bácsi na úsvite revom: vstávajte, oblečte sa a už nech ste nastúpené vonku!

  • 3. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 730x
  • 4
.ako stráviť (vynikajúci) víkend v Miláne

denisa babics

.ako stráviť (vynikajúci) víkend v Miláne

Milan, milánskym dialektom, sa medzi cestovateľmi zvyčajne nezaraďuje medzi päť najžiadanejších destinácii Talianska. úplne súhlasím, je to pochopiteľné. ale napriek tomu, že nie je tak preplnené hitmi pre turistov, ako, povedzme, Florencia, Benátky či Rím, je to mesto, ktoré učaruje, celosvetovo uznané ako mesto designu a módy.

  • 12. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 486x
  • 4
.éra zdieľam, teda som.

denisa babics

.éra zdieľam, teda som.

s manželom sme sedeli v Lekárni zdravých, krčme, kde podávajú vynikajúce pivo a občerstvenie. akonáhle sme si sadli, Enrico vytiahol svoj smart mobil a poslal sms-ku. ja som skontrolovala svoju poštu a čo nového na FB-ku, twitteri, pintereste, linkedine, instagrame, bloglovine. konečne nás obslúžili a my sme sa vrátili k sebe. na úvod poviem, že ja milujem technológiu. pokladám za vzrušujúce môcť si pomocou instagramu vymeniť skúsenosti s fotografkou z mesta Chukai, ktorú som v živote nevidela, či si spraviť hodinu konverzácie v angličtine cez Italky.com s niekým zo Smolensku. alebo jednoducho byť s mojou mamou v jednej kúpeľni, kým ja umývam jej vnuka vo vani. cez videokonferenciu skype. lebo reálne sme každá vo svojom byte, ja v Miláne, ona v Kolárove.

  • 12. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 629x
  • 0
.ako som zachraňovala Alexa

denisa babics

.ako som zachraňovala Alexa

v sobotu Enrico navrhol výlet k jazeru Garda. vybrali sme sa na cestu dosť neskoro, okolo deviatej, a tak sme trčali asi hodinu v zápche.  prešli sme popri Desenzano della Garda, meste, ktoré mám rada, lebo okrem chutného centra mesta a vždy dobrej atmosféry, sa tam dobre nakupuje. pokračovali sme cez Salo, tiež méta vhodná na návštevu, ale tentoraz sme napredovali ďalších tridsať kilometrov až hore ku Toscolano (Maderno - Bs).  prednedávnom som tam našla krásnu pláž s ešte sugestívnejším menom Lido degli Ulivi (pláž olív), tak som tam skôr či neskôr chcela zobrať Alexa.  bolo teplo, slnečno a ja som sa cítila šťastná.  prechádzali sme sa popri brehu, hádzali kamienkami a vdychovali čerstvý vzduch.  Alex mal samozrejme v úmysle zaplávať si, ale nemali sme plavky, tak som ho presvedčila, že do vody pôjdeme až nabudúce. a zdalo sa mi, že sa s tým zmieril...  keď sa zrazu, z ničoho nič, rozbehol aj s bermudami, tričkom a sandálmi, a hodil sa do vody. ja som iba v zúfalstve stačila vystrieť ruky a ešte pár stotín sekundy som verila, že sa v čas otočí a vráti na breh...

  • 4. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 3
.víkend v Big Apple

denisa babics

.víkend v Big Apple

tento post píšem priamo z nesmrteľnej filmovej kulisy, miesta, pojmu ... z New Yorku! v Amerike som už dobrých párkrát bola, ale na návštevu New Yorku som si musela počkať na moje tridsi.... ehm, ehm (niečo ma dráždi v krku) narodeniny! NYC je fantastické miesto! newyorské letisko JFK je samostatný kolos, fungujúci svojím každodenným stereotypom. prešli sme nekonečnými kontrolami, ktoré sa začali vlastne už na lietadle, keď som vypĺňala dôležité doklady s otázkami ako  "prevážate biologické zbrane?" "máte v úmysle spáchať teroristický útok?" z tohto uhla som sa na vec nikdy nepozerala, ale zamyslela som sa, koľko odvahy a charakteru predsa len taký terorista musí mať, keď sa pozerá priamo do očí prísnej kontrole v uniforme a zaškrtne kolonku yes.

  • 1. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 11
reklama
.dobrý otec

denisa babics

.dobrý otec

nedávno si Enrico podvečer zobral so sebou nášho ešte nie dvojročného syna Alexa na stretávku s kamarátom do baru. keď som za nimi prišla, našla som ich vysmiatych a obkľúčených mladými ženami. jedna z nich podotkla, aký je Enrico dobrý otec.

  • 10. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 488x
  • 4
.nechať dieťa spať v rodičovskej posteli!? ale prosím vás!

denisa babics

.nechať dieťa spať v rodičovskej posteli!? ale prosím vás!

milujem svoje názory. o to viac, o čo sú silnejšie a vyjadrované s veľkou dávkou presvedčenosti. hlavne, keď o argumente, o ktorom vyjadrujem názor, viem tak veľa ako s veľkou pravdepodobnosťou Victoria Beckham o čistiacich prostriedkoch.

  • 6. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 677x
  • 21
.kraslice

denisa babics

.kraslice

aj my, ako väčšina ľudí, trávime Veľkonočné sviatky v kruhu rodiny. Taliansko je preslávené svojím kulinárskym umením, a aj tieto sviatky sa nesú v znamení rôznych dobrôt a nekončiacich sa posedávaní pri stole, diskutujúc a gestikulujúc. taliani jedia s vášňou a veľmi radi. už som vám spomínala, že jednou z obľúbených tém talianov, úplne pochopiteľne, je jedlo. považujú kuchárstvo za umenie.

  • 3. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 0
.som jediná, korá má plné zuby zlých správ?

denisa babics

.som jediná, korá má plné zuby zlých správ?

dnes som vymenila pár slov s Valentínou, spoločníčkou z hodiny spinningu, medzi rečou mi povedala, že sa vrátila z Indie. spýtala som sa jej, ako bolo, mysliac si, že sa tam išla obzrieť. ja som v Indii nikdy nebola, ale viem od ľudí, ktorí tam boli, že Indiu bud miluješ, alebo ju zavrhneš. že je to veľmi silný zážitok na strávenie a pre mnohých ktorých poznám, liek proti depresii v tomto materiálnom svete.

  • 31. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 206x
  • 4
.skoré ranné vstávanie a ako na to!

denisa babics

.skoré ranné vstávanie a ako na to!

už niekoľko dní sa snažím vstať skôr. ja som ranné vtáča, vždy som bola, a pre mňa ideálne je chodiť spať okolo jedenástej večer, zaspať s knihou v ruke a vstať pred šiestou. ale odkedy nie som iba ja sama pánom svojho času a spánku, veci sa skomplikovali a zdá sa mi, že som vkĺzla do takého pohodlného mechanizmu, keď vstávam podľa toho, kedy idem spať, koľko spím, a hlavne, ako dobre spím! (zas vstávať neskôr ako o siedmej - sedem tridsať ráno mi nehrozí, mám tu totiž Kýblika, kt. si vzal vážne k srdcu budenie rodiny!)

  • 30. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 0
reklama
svokra. talianská.

denisa babics

svokra. talianská.

keď som sa zoznámila s Enricom približne pred desiatimi rokmi, teraz mojím manželom, vedeli sme hneď, že sme si … nesympatickí. on mňa pokladal, ako sa mi s tým neskôr zdôveril, za klasické dievča z východu, príliš sebaistú na jeho vkus a ja jeho za obyčajného talianskeho snoba. ale ako to už v živote chodí, nevedeli sme, že toto sú ideálne ingrediencie k tomu, aby sme raz skončili v manželstve. pred tým, ako sme sa ale k tomuto bodu dostali, museli sme podstúpiť niečo, čoho sa obávajú aj tie najdokonalejšie talianske snúbenice, nie to ešte ja, nedokonalé dievča z južného Slovenska: zoznámenie sa s budúcou svokrou!

  • 30. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 356x
  • 5
.trpezlivosti sa človek učí

denisa babics

.trpezlivosti sa človek učí

prvý týžden po Alexovom narodení sme boli na pohotovosti trikrát. prvý raz, lebo zvracal. druhý raz, lebo sa nám zdala “čudnej” farby jeho stolica a tretí raz, lebo podľa nás spal príliš veľa. okrem toho, že nám lekárka na pohotovosti pohrozila, že ak nás tam ešte raz uvidí oxidovať kvôli nejakej farebnosti fekálií, alebo iným vážným klinickým príznakom, bude s nami zle-nedobre, po čase sme si sami pomaly zvykli na fakt, že máme doma novorodeniatko.

  • 30. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu