reklama

.ako som zachraňovala Alexa

v sobotu Enrico navrhol výlet k jazeru Garda. vybrali sme sa na cestu dosť neskoro, okolo deviatej, a tak sme trčali asi hodinu v zápche.  prešli sme popri Desenzano della Garda, meste, ktoré mám rada, lebo okrem chutného centra mesta a vždy dobrej atmosféry, sa tam dobre nakupuje. pokračovali sme cez Salo, tiež méta vhodná na návštevu, ale tentoraz sme napredovali ďalších tridsať kilometrov až hore ku Toscolano (Maderno - Bs).  prednedávnom som tam našla krásnu pláž s ešte sugestívnejším menom Lido degli Ulivi (pláž olív), tak som tam skôr či neskôr chcela zobrať Alexa.  bolo teplo, slnečno a ja som sa cítila šťastná.  prechádzali sme sa popri brehu, hádzali kamienkami a vdychovali čerstvý vzduch.  Alex mal samozrejme v úmysle zaplávať si, ale nemali sme plavky, tak som ho presvedčila, že do vody pôjdeme až nabudúce. a zdalo sa mi, že sa s tým zmieril...  keď sa zrazu, z ničoho nič, rozbehol aj s bermudami, tričkom a sandálmi, a hodil sa do vody. ja som iba v zúfalstve stačila vystrieť ruky a ešte pár stotín sekundy som verila, že sa v čas otočí a vráti na breh...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
copyright by enjoying my italian life
copyright by enjoying my italian life (zdroj: www.babicsdenisa.com)

pokračovanie článku zdokumentované fotkami

na http://www.babicsdenisa.com/blog/sk/ako-som-zachranovala-alexa

:)

denisa babics

denisa babics

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*matka a blogerka @ www.babicsdenisa.com/blog*exhadzanarka s vasnou pre fotografiu a technologiu*sebaironicka blondinka so zmyslom pre styl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu